Innan jag kände dig

 detta är hjärteord

Meningar som "jag hade slutat prata, jag var så van att stänga av, du frågade vem som förstört mig och jag gav dig inget svar" och "jag tog allting förgivet, det var nåt fel på mig, jag måste varit nån annan innan jag kände dig" ur mina högtalare ikväll. Och jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser.
Godkväll!


Jag har blivit vald av andra
Det är min hemlighet
Den ena saknar känsla
Den andra ödmjukhet
Dom hade nåt gemensamt
Jag blundade för det
Jag har alltid hållit hårt
om dom jag inte orkat med


Jag har skrivit mina regler
Ingen fick ändra på dom
Jag tog första bästa vägen ut
När någon bad mig tänka om
Det kanske kommer kännas
Det rår jag inte för
Jag skulle inte ens vara hälften
utan det jag gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar